Monday, December 24, 2012

ISTERI BARU AKU

alhamdulilah syukur kepada allah s.w.t dengan limpah kurnianya, 
aku dimurahkan rezeki.syukur di umurku yg ke 25 tahun dapat juga memiliki isteri baru ku yang bernama viva..sudah lama ku idamkan akhirnya sampai juga masa aku dapat memilikinya. viva yang ku cinta, kau hadir ketika ku sangat memerlukan mu. oh sygku viva akan ku jaga dan lindungi mu dengan sepenuh hati ku...mcm org gila plak aku ni kan..hahaha...padahal kereta viva je pun..kihkih..tak kisah asalkan ianya dari hasil titik peluh aku sendiri..tak sabaq nak balik tunjuk dekat mak dan abg, nak bawak depa p jalan2 la..hehhehee...mak anak mak dah ada keta dah..pas nie mak jgn risau lg ya, cek balik x basah di hujan dah x panas dek terik matahari dah..mak pun x perlu risau dah cek balik tgh tgh malam...continue~

No comments:

Post a Comment